Новітня розробка в лінійці тракторів DW з двигунами потужністю 24 к.с. Універсальний повноприводний трактор з високим рівнем комфортності роботи водія і сучасним дизайном. Призначений для професійного використання. Багатофункціональний, надійний, масивний. Оснащений окремим гідророзподільником на 2 виходи, комбінованою панеллю приладів, високоефективним освітлювальним обладнанням нового типу, регульованим водійським сидінням на амортизаторах. Є окремий пневмороз'єм для підключення причепа з пневматичними гальмами. На диски задніх коліс встановлені додаткові вантажі.

Конструктивні особливості:

• Сучасний дизайн:

• 3-циліндровий двигун.

• Масивна коробка передач 8 + 2.

• Дводискове зчеплення.

• Гідропідсилювач рульового управління з окремим бачком і гідравлічним насосом.

• Вал відбору потужності 2-швидкісний 540/1000 об / хв.

• Великі колеса 7.5-16 / 11.2-24.

• Вимикач маси.

• Високий кліренс.

• Зручне розташування систем управління.

• Просторе місце оператора.

• Посилений гідронавісний механізм з безступінчастим регулюванням висоти нижніх тяг.

• Циліндр гідропідсилювача захований за віссю передніх коліс.

• Глушник і коліно глушника закриті захисним кожухом по всій довжині.

• Регульована передня і задня колії.

• Блокування диференціала заднього моста.

• Гідравлічна система оснащена масляним фільтром.

• Потужна оптика.

• Широкі педалі з великим ходом.

• Стоянкове гальмо.

Комплектація:

• Комфортне регульоване сидіння з амортизатором.

• Електронна панель приладів - лічильник мотогодин, покажчик рівня палива, тахометр, покажчик температури води, індикатор відсутності зарядки акумулятора і ін.

• Дзеркала заднього виду.

• Електрична розетка для причепа.

• Зчіпний пристрій для причепа.

• Додатковий гідророзподільник на 2 входи / виходи оснащені швидкороз'ємними муфтами.

• Задня додаткова фара.

• Передні навісні вантажі.

• Крила передніх коліс.

Потужність двигуна, к.с. (кВт) 24 (17,6)

Колісна формула 4х4

Тип двигуна вертикальний, 3-циліндровий 4-тактний дизельний з водяним примусовим охолодженням і безпосереднім упорскуванням

Пуск двигуна електростартер з безпечним пуском

Об'єм двигуна, см3 1908

Діаметр циліндра / хід поршня, мм 90 х 100

Номінальна витрата палива двигуна, г/кВт*год < 238

Тип паливного насосу плунжерний, рядний

Номінальні оберти колінчастого валу двигуна, об/хв 2350

Тип мастила в двигуні мінеральне або напівсинтетичне для дизельних двигунів

Коробка передач (КПП) (4+1)х2

Тип мастила в КПП, задньому мосту трансмісійне

Тип мастила в передньому мосту трансмісійне

Блокування заднього диференціалу +

Зчеплення сухе, 2-х дискове

Гідропідсилювач керма +

Привід вентилятора системи охолодження клинопасова передача

Гальмівний механізм барабанного типу

Частота обертання валу відбору потужності , об/хв 540 / 1000

Тип насосу гідравлічної системи шестеренчастий насос

Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг 420

Мінімальний кліренс, мм 240

Колісна база, мм 1730

Колія коліс, мм задніх 1250-1570

передніх 1220-1420

Розмір шин задніх 11.2 - 24

передніх 7.50 - 16

Мінімальний радіус повороту, м з одностороннім гальмом 2,65

без гальм 3,15

Теоретична швидкість руху, км/год вперед 1,81-27,52

назад 3,23-7,70

Об'єм паливного баку, л 21,0

Об'єм картера двигуна, л 6,0

Об'єм картера КПП, заднього мосту і підйомника, л 20,0

Об'єм картера переднього мосту, л 4,4

Об'єм системи охолодження двигуна, л 6,0

Габаритні розміри (ДхШхВ), м 3380х1580х1500

Споряджена маса, кг 1250