Новий професійний повнопривідний універсальний трактор потужністю 40 к.с. з просторою і комфортною кабіною, по конструкції, комплектації і функціональності аналогічний трактору DW 404А - теж має модернізовану коробку передач з формулою швидкостей 8 + 2. Кабіна на тракторі DW 404DC зручна, герметична, з круговим склінням і системами забезпечення мікроклімату, додатковими фарами, комфортним регульованим кріслом з ременем безпеки.

Конструктивні особливості:

• Сучасний дизайн.

• 4-циліндровий двигун.

• Посилена коробка передач 8 + 2.

• Однодискове зчеплення.

• Гідропідсилювач рульового управління з окремим бачком і гідравлічним насосом.

• Вал відбору потужності 2-швидкісний 540/1000 об/хв.

• Високий кліренс.

• Вимикач маси.

• Зручне розташування систем управління.

• Просторе місце оператора.

• Глушник і коліно глушника закриті захисним кожухом по всій довжині.

• Регульована передня і задня колії.

• Блокування диференціала заднього моста.

• Фари з лінзовою оптикою.

• Широкі педалі з великим ходом.

• Стоянкове гальмо.

Комплектація:

• Кабіна з опаленням і оглядом 360°.

• Сидіння регульоване з підголовником жорстке.

• Електронна панель приладів - лічильник мотогодин, покажчик рівня палива, тахометр, покажчик температури води, індикатор відсутності зарядки акумулятора і ін.

• Дзеркала заднього виду.

• Електрична розетка для причепа.

• Зчіпний пристрій для причепа.

• Додатковий гідророзподільник на 1 вхід / вихід, оснащених швидкороз'ємними муфтами.

• Додаткові фари - 2 передні і 2 задні.

• Передні навісні вантажі.

• Вантажі задніх коліс.

• Крила передніх коліс .

Потужність двигуна, к.с. (кВт) 40 (29,4)

Колісна формула 4х4

Марка двигателя 4L22BT

Тип двигуна вертикальний, 4-циліндровий 4-тактний дизельний з водяним примусовим охолодженням і безпосереднім упорскуванням

Пуск двигуна електростартер

Об'єм двигуна, см3 2543

Діаметр циліндра / хід поршня, мм 90 х 100

Номінальна витрата палива двигуна, г/кВт*год ≤ 242

Тип паливного насосу плунжерний, рядний

Номінальні оберти колінчастого валу двигуна, об/хв 2350

Тип мастила в двигуні мінеральне або напівсинтетичне для дизельних двигунів

Коробка передач (КПП) (4+1)х2

Тип мастила в КПП, задньому мосту трансмісійне

Тип мастила в передньому мосту трансмісійне

Блокування заднього диференціалу +

Зчеплення сухе, однодискове

Гідропідсилювач керма з окремим насосом і масляним бачком

Привід вентилятора системи охолодження клиноремінна передача

Гальмівний механізм барабанного типу

Частота обертання валу відбору потужності , об/хв 540 / 1000

Тип насосу гідравлічної системи шестеренчастий насос

Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг 550

Мінімальний кліренс, мм 320

Колісна база, мм 1830

Колія коліс, мм задніх 1300-1560

передніх 1280-1480

Розмір шин задніх 11.20 - 24

передніх 7.50 - 16

Мінімальний радіус повороту, м з одностороннім гальмом 2,6

без гальм 3,0

Теоретична швидкість руху, км/год вперед 0,39 - 31,97

назад 0,51 - 12,76

Об'єм паливного баку, л 30,0

Об'єм картера двигуна, л 4,5

Об'єм картера КПП, заднього мосту і підйомника, л 18,0

Об'єм картера переднього мосту, л 8,0

Об'єм системи охолодження двигуна, л 5,0

Габаритні розміри (ДхШхВ), м 3350х1600х2350

Споряджена маса, кг 1590