Конструктивні особливості:

• Надійний 3-циліндровий двигун. Модель КМ 385ВТ.

• Коробка передач з реверсом (4+4)х2.

• Новий дизайн.

• Повний привід 4×4.

• Гідропідсилювач рульового управління з незалежним гідронасосом.

• 2-швидкісний ВВП 540/1000 об/хв.

• Роздільні масляні ванни КПП і гідравлічної системи.

• Зручне розташування систем управління.

• Ручний газ.

• Стоянкове гальмо.

• Просторе місце оператора.

• Повітряний фільтр масляного типу з високим повітрозабірником.

• Посилений гідронавісний механізм з безступінчастим регулюванням висоти нижніх тяг.

• Ширина колії може змінюватися шлахом переставляння задніх коліс.

• Блокування диференціала заднього моста.

• Широкі педалі з великим ходом.

Комплектація:

• Комфортне сидіння на амортизаторі, регульоване.

• Електронна панель приладів (лічильник мотогодин, покажчик тиску масла, покажчик рівня палива, тахометр, покажчик температури води, індикатор відсутності зарядки акумулятора та ін.).

• Додаткові повторювачі габаритних вогнів та поворотів на задніх крилах.

• Вимикач маси.

• Електрична розетка для причепа.

• Задня додаткова фара.

• Задні світловідбивачі.

• Дзеркала заднього виду.

• Гідравлічний вхід / вихід з швидкороз'ємними муфтами.

• Крила передніх коліс.

• Передні навісні вантажі 2х24 кг.

• Зчіпний пристрій для причепа.

• Потужність двигуна, к.с. (кВт) 24 (17,6)

Колісна формула 4х4

Тип двигуна вертикальний 3-циліндровий 4-тактний дизельний з водяним примусовим охолодженням і безпосереднім упорскуванням

Пуск двигуна електростартер з безпечним пуском

Об'єм двигуна, см3 1532

Діаметр циліндра/хід поршня 85х90

Номінальна витрата палива двигуна, г/кВт*год 248

Тип паливного насосу плунжерний, рядний

Номінальні оберти колінчастого валу двигуна, об/хв 2350

Номінальне тягове зусилля, кН 6,6

Тип мастила в двигуні мінеральне або напівсинтетичне для дизельних двигунів

Номінальна витрата мастила в двигуні, г/кВт*год 2,04

Коробка передач (КПП) (4+4)х2 (реверсивна)

Тип мастила в КПП, задньому та мосту трансмісійне

Тип мастила в передньому мосту трансмісійне

Блокування заднього диференціалу +

Зчеплення сухе дводискове

Гідропідсилювач керма +

Привід вентилятора системи охолодження клиноремінна передача

Гальмівний механізм барабанного типу

Оберти валу відбору потужності (ВВП), об/хв 540/1000

Тип насосу гідравлічної системи шестеренчатий насос

Тип насосу гідропідсилювача керма шестеренчатий насос

Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг 420

Кількість гідравлічних виходів 2

Розетка під причеп +

Мінімальний кліренс, мм 295

Колісна база, мм 1660

Колія коліс, мм задніх 1090 / 1350 (переставлянням коліс)

передніх 1260

Розмір шин задніх 11,20-24

передніх 6,50-16

Мінімальний радіус повороту, м з одностороннім гальмом 2.8±0.2

без гальм 3.0±0.2

Теоретична швидкість руху, км/год вперед 1,75-26,4

назад 2,28-11,02

Об'єм паливного баку, л 22,0

Об'єм картера двигуна, л 6,6

Об'єм картера КПП і заднього мосту, л 14,0

Об'єм картера переднього мосту, л 6,0

Об'єм системи охолодження двигуна, л 10,0

Об'єм корпусу підйомника, л 9,0

Габаритні розміри,(ДхШхВ), мм 2980х1300х1530 (висота по сидінню)

Споряджена маса, кг 1345,00 +/- 2

Доставка в любой регион Украины.